Zorgverzekering VGZ en CZ exclusief voor leden

Als lid van onze vereniging krijgt u korting als u een aanvullende zorgverzekering bij VGZ of CZ heeft afgesloten.

U heeft daarvoor uw lidmaatschapsnummer nodig (dat staat op uw ledenpas) en het collectiviteitsnummer: 87718266. Meer informatie en hoe u moet declareren vindt u op de website van KBO Brabant.

Collectiviteitskorting Centraal Beheer voor leden van KBO-Brabant

Centraal Beheer biedt voor leden van KBO-Brabant collectiviteitskorting op de verzekeringen. KBO-Brabant is een grote vereniging, voor onze leden liggen de kortingen daarom op het hoogste niveau. Deze gelden ook voor uw bestaande verzekeringen bij Centraal Beheer!

Medicura Zorgwinkel

Medicura Zorgwinkel adviseert u graag over welke zorghulpmiddelen, op basis van uw wensen, voor u de beste oplossing zijn. Deze zelfzorgproducten lenen ze gratis uit, kunt u tijdelijk huren of kopen in de thuiszorgwinkels of webshop. Het assortiment bestaat onder andere uit zorgbedden, scootmobielen, sta-op stoelen en rolstoelen, maar ook zelfzorg-, gezondheids- en hygiëneproducten.

Energie

Onze partner Energiebesteding voorziet u van groene energie direct uit Nederlandse bron, tegen voordelige variabele en vaste stroom- en gastarieven. Voor een eerlijk en persoonlijk advies of hulp bij het overstappen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Energiebesteding. Hier nemen ze de tijd voor u en regelen ze alles.

Rijbewijskeuring, lijst van keuringsartsen

Alle hier genoemde keuringsinstellingen hanteren sowieso een aantrekkelijke prijs, maar vraagt u bij de instantie zelf gerust even na of u als lid van KBO-Brabant in aanmerking komt voor extra korting.

Klik op Lijst van keuringsartsen per augustus 2023 voor een keuringsinstelling bij u in de buurt.

Webshop

Via onze webshop Ons ledenvoordeel profiteert u van de meest uiteenlopende aanbiedingen: van een mobiliteitstrainer tot batterijen voor uw hoorapparaat, en van voordelig bellen tot leuke uitjes. Bent u niet thuis op internet? In ons ledenmagazine ‘Ons’ staan maandelijks mooie aanbiedingen, en telefonisch bestellen kan ook!

Voor verdere informatie, de actuele kortingen en/of prijzen klik hier

Onsje

Veel informatie kunt u ook vinden in het ‘Onsje’ dat u heeft ontvangen.
Heeft u dat niet meer, dan kunt u dat hier inzien en/of downloaden