KBO-Boskant is een bloeiende vereniging die in 2024 haar 60-jarig jubileum zal vieren. Onze vereniging telt ongeveer 140 leden. Wij organiseren tal van activiteiten waar iedereen aan mee kan doen. Als lid profiteert u van tal van voordelen en aanbiedingen zoals korting op de Zorgkosten, Advies belasting- en ouderenadviseur etc.

KBO-Boskant is vertegenwoordigd in de Kring Meierijstad.

Informatievoorziening.
In deze tijd is het belangrijk om de communicatie tussen het bestuur en de leden up-to-date te houden. Ieder lid van KBO-Boskant kan met zijn of haar lidnummer directe toegang krijgen tot alle informatie over alles wat zich binnen onze afdeling afspeelt. Verder voorziet de Nieuwsbrief u van alle informatie over onze vereniging.

Ledenadministratie.
KBO-Boskant maakt gebruik van het ledenadministratiesysteem op het web; LeaWeb waar naast de registratie van onze leden ook al de activiteiten kunnen worden georganiseerd, automatische incasso’s en ledenlijsten kunnen worden gemaakt.

Financiële administratie.
Om de financiën van onze  afdeling in goede banen te leiden maken we gebruik van LeaSR-Financieel waar alle transacties kunnen worden geregistreerd en zichtbaar  gemaakt.
Financiële overzichten, balans en begroting kunnen elk jaar uit het systeem worden gehaald t.b.v. de administratie en kascontole.

Ledeninformatie.
Informatie aan de leden die wij langs deze weg willen bieden is:

• Nieuwsberichten op de website
  • Activiteitenoverzicht
  • Jaarboek
  • Wat er verder noodzakelijk is om te vertellen.

Informatie of lid worden
Mocht u nog geen lid zijn en geïnteresseerd zijn in onze vereniging, neem gerust contact op met een van onze bestuursleden voor meer informatie. Er is een programmaboekje ter beschikking die wij u kunnen toesturen.

Wilt u lid worden van KBO-Boskant, dan heten wij u graag hartelijk welkom bij onze vereniging dan sturen wij u een inschrijfformulier of kunt u downloaden van de website.

Nummer Kamer van Koophandel: 17149641

Bankrekening (IBAN): NL18 RABO 0138 2112 48 t.n.v. Penningmeester KBO-Boskant